saiba que forte eu sei chegar, se for preciso eu sumo!

sábado, 26 de fevereiro de 2011

Can't take my eyes off of you...



E então é isso... como você disse que seria... A vida corre fácil pra mim, a maioria das vezes... E então é isso... A história mais curta, sem amor, sem glória, sem herói no céu dela... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos de Você... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos... E então é isso... Como você falou que deveria ser... Nós dois esqueceremos a brisa, a maioria das vezes... E então é isso... A água gelada... A filha do vento... A aluna rejeitada... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos de você... Não consigo tirar meus olhos...
Eu disse que te detesto? Eu disse que quero deixar tudo para trás? Não consigo parar de pensar em você... Não consigo parar de pensar em você... Não consigo parar de pensar em você... Não consigo parar de pensar em você... Não consigo parar de pensar em você... Não consigo parar de pensar em você... Meus pensamentos...Meus pensamentos...
Até conhecer uma nova pessoa [...]




And so it's… Just like you said it would be… Life goes easy on me… Most of the time… And so it's… The shorter story… No love, no glory… No hero in her sky… I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes... And so it's, just like you said it should be… We'll both forget the breeze…Most of the time and so it's, the colder water, the blower's daughter, the pupil in denial… I can't take my eyes off of you…I can't take my eyes off of you…I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes off of you… I can't take my eyes... Did I say that I loathe you? Did I say that I want to… Leave it all behind? I can't take my mind off of you… I can't take my mind off of you… I can't take my mind off of you… I can't take my mind off of you… I can't take my mind off of you… I can't take my mind... My mind... my mind... 'til I find somebody new [...] 

 The Blower's Daughter - Damien Rice

2 comentários: